torsdag 18. juli 2013

Tags

Disse tagsene er laget for Team Scrapping på scrapping.no, de kan også sees her.

Jeg har laget to litt røffe tags med utstyr fra Studio 490. På tagsene har jeg brukt bla. sjablong og embossing paste. Tagsene er laget med utgansgpunkt i en tykk chipboard-tag fra Studio 490.

På denne tagsen har jeg lekt meg med flere lag og farger. Jeg har brukt embossing paste i sølv og sort fra Studio 490, samt hjertesjablong. Tagsen er også fra Studio 490.

Hjertet er laget ved å påføre embossing paste i sølv over hjertesjablongen. Jeg lot dette tørke og gikk deretter over med en svakt lag med svart embossing paste etterpå. Siste laget påførte jeg med fingrene for å få det så tynt som mulig. Jeg lot dette tørke og filet ned deler av hjertet. Man får da en ekstra effekt med sølvet som skinner igjen det sorte.

Sirklene er påført med en annen sjablong jeg hadde liggende. Her har jeg brukt vanlig akrylmaling jeg hadde. Selve bakgrunnen på tagsen er farget med sprayer fra Dylusions.

Teksten er rub ons fra Melissa Frances.

Her er tagsen sett litt mer fra siden hvor strukturene kommer litt bedre frem.

Den andre tagen jeg lagde er litt enklere. Her har lage malt tagen sort med embossing paste. Jeg lot dette tørke, før jeg bruke blomstersjablongen og påførte sølvfarget embossing paste.

Jeg valgte å varme opp blomsten med embossing-pistol slik at det ble en bobleliknende overflate. Dette gir en ekstra effekt.

Teksten er emosset med hvit embossing.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin