mandag 12. august 2013

Babykort

Dette kortet er laget for Team Scrapping på scrapping.no, det kan også sees her.

Jeg har laget en ganske klassisk babykort med motiv fra Nicecrane Designs og papirer og pynt fra Papirdesign. Motivet på forsiden finnes i tillegg som en freebie på scrappe-forumet, så den kan du laste ned helt gratis. Du finner den her. Det andre digitale motivet jeg har brukt er The Kewpies (Baby Quotes) Rounded.

Jeg har laget kortet som et posekort.
 

Teksten og stjernene er fra Papirdesign. Det samme er mønsterarkene jeg har brukt. Mønsterarkene heter "Blå pioner" og "En fugl i ett hus".

Motivet er klippet ut og limt fast på utstansede sirkler. Jeg har brukt dobbeltsidig tape når jeg limte det på, slik at det ble helt flatt og fint limt fast.

Blomstene jeg har brukt er fra Papirdesign.

Inni kortet har jeg laget en enkel tag man kan skrive på. Har limt fast et herlig motiv fra Nicecrane også.

På baksiden av kortet har jeg limt fast en sirkel fra Nicecrane.

Her er de herlige digitale motivene fra Nicecrane jeg har brukt.




2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempesøtt kort! Herlig motiv !
Vakre detaljer! Klem fra Anne-Eddie ;)

Nicecrane Designs sa...

Absolutely a delicious to watch Kristin,,,,,,,,,,I adore the way you used my Kewpies,with a really old and vintage look,and the stunning flowers,and all over you add a new one on the inside,,,,so cute,,,so funny,,,,,,,,You are Rock, love this Kewpie Card. Thanks a million.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin