onsdag 30. oktober 2013

Julekort med tag

Dette kortet er laget for Team Scrapping på scrapping.no, det kan også sees her.

Jeg har laget et enkel julekort med utgangspunkt i en tag. På kortet har jeg brukt stempler og papir fra Marianne Design. Stemplet jeg har brukt består av motiv og tekst (varenr cs0876).


 Jeg har svertet en vanlig hvit tag med brun stempelpute før jeg stemplet på motiv og tekst,

Treet er en Dusty Attic-chipboard. Denne får man kjøpt hos Scrapsmart. Jeg har farget den hvit med Gesso og deretter embosset med lim-embossing før jeg strødde glitter over der igjen.

Bakgrunnsarket er fra Marianne Design. Det var ganske sterkt i fargen, så jeg duset det ned med Gesso.

Hjertet er en Dusty Attic-chipboard. Denne får man kjøpt hos Scrapsmart. Jeg har pyntet det med rødt Distress-glitter.

Borden nederst er stanset ut med en die fra Memory Box. Disse fås kjøpt hos Scrapsmart.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin