onsdag 6. november 2013

Juleboks

Denne boksen er laget for Team Scrapping på scrapping.no, den kan også sees her.

Dette prosjektet laget jeg etter en av utfordringene i anledning 10 årsjubileet her på scrapping.no. Oppgaven er åpen for alle forumets medlemmer og du kan finne denne og flere oppgaver inne på underforumet  -- 10 års jubileum --.

Oppgaven jeg har løst er altered prosjekt
3. Lag et altered prosjekt i tema jul.

Boksen er en ferdig boks jeg har dekorert. Det har vært ei lita whiskey-flaske i den og jeg tenkte å fylle den med twist eller liknende.  På boksen har jeg brukt mønsterarket "Snøen daler" i serien Julehilsen fra Papirdesign.


Blomstene er selvlaget. Teksten er stemplet, stanset ut og limt fast.

Jeg har pyntet med osteklut og snøkrystaller.

Jeg har pyntet med en julebord nederst.


1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Lekker boks! Vakkert med det lyse papiret og kanten! Klem fra Anne-Eddie ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin