mandag 3. februar 2014

Kort til 60-åring

Dette kortet er laget for Team Scrapping på scrapping.no, det kan også sees her.
 
Jeg får jevnlig bestillinger på kort til ulike anledninger. Noen ganger er bestillingene veldig konkrete, mens andre ganger kan jeg lage akkurat det jeg selv vil. Denne gangen skulle kortet være til ei som er glad i både champagne og Italia. Jeg måtte fundere litt på hvordan jeg skulle løse dette på ett og samme kort, men jeg synes jeg fikk til en god løsning på utfordringen.
 
Kortet er i 6*6-format.

Som motiv valgte jeg champagne. Motivet er funnet på nett og det er printet ut på fotopapir.

Jeg valgte å lage bittesmå flagg og lime fast på en hyssing. Flaggene er printet ut på blekkskriver og limt fast med flytende lim.


Slik ser kortet ut inni. Jeg har laget enkle skrivematter på begge sider innvendig.


1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Dette var knallfint!
Liker motivet(kanskje fordi jeg jobber på polet...!) og detaljene ellers! Takk for super inspirasjon!
Klem fra Anne-Eddie ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin