fredag 29. august 2014

Posekort

Disse kortene er laget for Scrappelyst, de kan også sees her.
 
Jeg har laget to ulike posekort med motiver og ark fra Flonz. Flonz har et enormt utvalg i bl.a clear stamps og jeg falt pladask for disse herlige jentene. Begge motivene finnes på stempelplaten som heter "Modern Girls". Flonz sitt utvalg av ark finner du her. Arkene er tosidige og man har derfor god variasjon i motiver og farger. Begge motivene er fargelagt med Copic.
 
På dette posekortet har jeg i tillegg til stempel og ark fra Flonz, brukt kakeservietter, roser og dots fra Papirdesign. I tillegg har jeg brukt et egenlaget tekst-stempel laget med Imagepack Stampmarker som forhandles av Global Hobby og Kunst.
 




Jeg har laget en veldig enkel skrivematte inne i posekortet. Det er kun hvit kartong stanset ut med punch øverst, slik at den får en pyntekant.


Dette posekortet har jeg pyntet veldig enkelt. Motivet og skyene er limt fast med 3D-dots som forhandles av Global Hobby og Kunst. Dette gjør at kortet ikke blir så flatt. Skyene har også fått en hinne med glitterlim for å gi de litt mer liv. Teksten er et stempel fra Papirdesign.



På dette kortet har jeg også laget en veldig enkel skrivematte. Jeg har limt fast en sky øverst som pynt.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin