tirsdag 17. februar 2015

Venner

Denne LOen er laget for Scrappelyst, den kan også sees her.
 
Jeg har laget en ganske enkel LO med bilde av sønnen vår og pusen vår, som deler fanget mitt. På LOen har jeg brukt mønsterark fra 7 Dots Studio sin serie Soulmates.  Uglene er stanset ut fra en Sizzix-die, som forhandles av Gobal Hobby og Kunst.  

Uglene er stanset ut i mønsterark fra samme serie som bakgrunnsarket. Jeg har svertet kantene for å gi det litt mer effekt.


Sirkelen er fra et mønsterark fra samme serie. Tittelen er laget med et stempel. Det er klippet ut og limt fast. Borden bak sirkelen er stanset ut av en die.

Under bildet har jeg limt en papirpose. Inni denne har jeg puttet en tag med litt tekst om bildet.

Blomstene er stanset ut av 3 ulike dies.


Langs kantene har jeg embosset med embossing i kobber og beige. I tillegg har jeg embosset litt UTEE langs kantene for å gi det ekstra effekt.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin