torsdag 11. juni 2015

Scrappelyst sin grublis for juni

Scrappelyst sin grublis for juni har tema sjokolade. Utfordringen finner du her.
 
 
Jeg er veldig glad i jul og nå er det bare et halvt år igjen til julen atter en gang er her. Jeg har derfor laget en jule-vogn til å ha sjokolade eller annet snacks i. Vognen er stanser ut av en Sizzix-die, som forhandles av Global Hobby og Kunst. Diesen heter "Sleigh Favor Box". Mønsterpapirene på sleden er fra Papirdesign. Sleden er stanset ut i tykk papp og deretter malt hvit. Den er svertet litt langs kantene med brun stempelpute. Blomsten på sleden er stanset ut med samme die. Sleden er lett å lage og lett å sette sammen, og ikke minst veldig dekorativ.

Bak på sleden har jeg festet en sløyfe jeg har farget selv.

På motsatt side av sleden har jeg valgt å ikke ha noe annet enn mønsterpapir.

Oppi sleden har jeg puttet masse deilig jule-M! Nam nam!


1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Lekker slede med godsaker! Klem ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin