torsdag 12. november 2015

Julekort

Jeg elsker jul og har laget et par julekort for Scrappelyst. De, og flere andre kort, kan sees her.

 
Jeg har laget et veldig enkelt julekort med et av de nydelige motivene fra Studiolight. Bakgrunnsarkene er også fra Studiolight. Teksten på kortet er stanset ut fra en die fra Papirdesign. Jeg har stanset ut i mosegummi.



På dette kortet har jeg brukt mønsterark og tekst fra Papirdesign. Motivet og tagen festet på motivet er klippeark fra Studiolight. Snøkrystallene er stanset ut med en die fra Kort og Godt. de er stanset ut i mosegummi.



Jeg måtte også prøve meg på et lollipop-kort etter denne tutorialen. Det var utrolig morsomt å lage og det blir hyggelig å pynte opp en julegave eller en juleblomst med denne. Jeg har brukt kartong, mønsterpapir og doily fra Papirdesign. Diesen jeg har brukt til å stanse ut teksten med er også fra Papirdesign.


Med dette kortet deltar jeg i Papirdesign sin utfordring.
 
På dette kortet har jeg brukt motiv fra et klippeark fra Studiolight. Snøkrystallene er stanset ut med en die fra Sizzix. På kantene av kortene har jeg embosset med UTEE og glitter.embossing.

Mitt siste kort er et enkelt kort med motiv fra The Hobby House. Mønsterarket er fra Papirdesign.
 


3 kommentarer:

Hege sa...

Så mange fine julekort du har laget.
Utrolig lekkert lollipop-kort.

Tusen takk for at du deltar på novemberutfordringen hos Papirdesign.

Hege.

Lenes stempelkrok sa...

Kjempeflotte kort du har lagd.
Takk for din deltagelse i papirdesign sin novemberutfordring.
Klem fra DT Lene

lillesmor sa...

Her var det mange flotte julekort, men jeg likte ekstra godt det lollipop-kortet du leverer til utfordringen til papirdesign.
Takk for deltagelsen:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin