fredag 3. juni 2016

På sykehus

I mai måtte vi dessverre på sykehus med sønnen vår. Det viste seg at han hadde rs-virus og lungebetennelse. Vi ble i 5 døgn og det var veldig tungt for oss å se han veldig syk og så slapp. Allikevel er det for meg en viktig del å dokumentere og jeg hadde lyst til å lage en LOmed noen av bildene vi tok. Å scrappe en slik side er jo også en veldig flott form å bearbeide egne tanker og følelser rundt dette. Jeg har dessverre måttet anonymisere de bildene jeg ikke hadde lyst til å dele med omverdenen (hvor han har slanger tilkoblet i ansiktet), og ber selvsagt om forståelse for det.

På LOen har jeg brukt mønsterark fra 7 Dots Studio fra serien Homegrown. Sirklene på bakgrunnsarket er grå Marabu Mousse påført ved hjelp av en stensil. 

Jeg liker å bruke ekte scraps der jeg kan og på denne LOen har jeg brukt ledningen som var koblet til stortåen hans for å måle oksygennivå. Tapen i bunnen hvor tittelen er plassert, er den tapen som var festet rundt beinet hans.


Pilene på bakgrunnsarket er et egenlaget stempel. Jeg har laget det med ImpagePac Stampmaker.







Produkter fra Marabu og ImagePac Stampmaker forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.

HER kan du finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin