tirsdag 4. oktober 2016

Babykort

Babykort er alltid hyggelig å lage og jeg bestemte meg for å lage et par kort så jeg har noen på lur når jeg plutselig trenger det. Jeg har valgt å lage kortene ganske enkle, men samtidig i en stil som får frem tydelig at det er babykort. Motivene på begge kortene er funnet på Pinterest.

På dette guttekortet har jeg brukt Papirkolor kraft-kartong som basis. Stjernen bak motivet er stanset ut av en Marianne Design-die. Mønsterarket er fra en 6*6-blokk fra Studiolight. Teksten er stanset ut av en die fra Kort og Godt i hvit mosegummi. De små føttene under blomsten er en liten charm.


På dette kortet har jeg valgt å vente med tekst til jeg ser hvem som skal ha kortet. Jeg har brukt Papirkolor kraft-kartong som basis. Mønsterarket er fra en 6*6-blokk fra Studiolight. Hjertene er chipboard fra Wycinanka, de er sprayet med Marabu spray i fargen Raspberry.

Produkter fra Papicolor, Marabu, Studiolight og mosegummi forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.

HER kan du finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin