lørdag 24. mars 2018

Klin og klæsj-Layout

Jeg har laget en LO med et bilde fra i høst hvor min sønn leker med såpebobler. Dette bildet passet kjempefint til en leken bakgrunn full av klin og klæsj, synes jeg. 

På LOen har jeg brukt Cosmic Shimmer Pixie Powder for å legge på litt farge på bakgrunnen. Hvordan den kan brukes, ser du ideer til i denne tutorialen. Sirklene er både stensil og stempler fra Studiolight. De utstansede sirklene og stjernene er fra en die fra Papirdesign. Jeg har også brukt litt bobleplast til å påføre blå og hvit maling med.




 Å lage slike bakgrunner er alltid gøy, spesielt fordi man aldri helt vet hvordan resultatet blir siden fargene ofte lever sitt eget liv og gjør som de vil. 

Piwie Powder og Studiolight distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin