tirsdag 13. mars 2018

Love

Sønnen og pusen vår er veldig glad i hverandre og disse bildene av de to som koser seg ute er så utrolig hyggelige synes jeg. Det måtte derfor bli en LO med kjærlighetstema.

På LOen har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign. Det er egentlig et juleark, men jeg synes det passet perfekt til denne LOen. Bak hjertet har jeg brukt stensil fra Pronty og påført Cosmic Shimmer Sparkling Paste


Bak blomstene har jeg stanset ut swirls og grener med dies fra Papirdesign. De er stanset ut i glitterkartong fra Kort og Godt. Tekstremsene er stickers fra Papirdesign.

Produkter fra Cosmic Shimmer og Pronty distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Ååå, så fine bilder satt sammen, sikkelig fiiiint!! Klem ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin