mandag 18. juni 2018

Mikkel Rev

Denne lille luringen her, ble hentet som Mikkel Rev i barnehagen. Ansiktsmalingen var godt dratt ut over og det var ikke mye som minnet om en rev, men fornøyd var han uansett.

Bakgrunnen er laget på hvit Papicolor-kartong. Jeg har brukt deler av denne stensilen fra Pronty hvor jeg har tegnet av mønsteret med rød Sakura Pigma Micron-penn. Klæsjene er Amsterdam-maling i fargen Carmin.

Bokstavene er stanset ut av et Marianne Design-alfabet. De er stanset ut i rød Folia mosegummi.


Jeg har påført litt stempelfarge inni der jeg har tegnet av på stensilen.

Jeg har brukt den samme rød Sakura Pigma Micron-pennen til å skrive teksten.


Papicolor, Sakura, Marianne Design og Amsterdam distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin