lørdag 14. juli 2018

Kort med Studiolight dies



Studiolight har laget et skikkelig flott (og stort) dies-sett som vi har laget et par kort av.
Den største diesen i settet måler pittelitt under 20 cm og egner seg derfor ypperlig som kortbase.


Jeg likte så godt denne formen da jeg så den så den.  Jeg brettet den akkurat litt smalere enn diesen, slik at kortet henger sammen i toppen. Basen hos meg er også i hvit Papicolor. Alle mønsterark jeg har brukt er fra Papirdesign


Teksten er en die fra Papirdesign. Jeg har stanset den ut i lilla kartong fra Papirdesign og hvit Papicolor. De lilla rosene er fra Papirdesign




Produkter fra Studiolight, Papicolor, Sizzix og Staz distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.
Ta gjerne kontakt med dem HER for å finne din nærmeste forhandler av disse flotte produktene.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin