fredag 24. august 2018

Paw Patrol barnebursdag

Vi ha nylig feiret vår sønn som ble 4 år og Paw Patrol er det store for tiden. Han ønsket seg derfor Paw Patrol-kake. Og det ble det - både til voksenbursdagen og barnebursdagen.

Denne kaken laget jeg til voksenbursdagen. Det er sjokoladekake med smørkrem, kvikklunsj langs kanten og M&M som pynt som raser ned. Gresset er smørkrem farget grønt og påført med en Cacas-tip og sprøytepose.






På barnebursdagen laget jeg fullt Paw Patrol-tema på alle kakene.Inspirasjonen hentet jeg fra Tonerose. Hun har også en del freebies ute som er fine å benytte.

Jeg lagde sjokoladekake i langpanne som jeg dekorerte -på samme måte som kaken i voksenbursdagen. På denne kaken brukte jeg Non Stop.



På bollene festet jeg små figurer jeg hadde klippet ut og limt fast på små tannpirkere.

Jeg hadde gele og vaniljesaus i små plastglass og disse hadde Paw Patrol-logoen på forsiden.

Slik så alle kakene ut.




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin