søndag 16. september 2018

Layout med malingsbakgrunn

Det er morsomt med egenlagde bakgrunner og det er gøy å klæsje i vei med farger. Jeg har laget denne bakgrunnen selv fra bunnen av. Den er laget på hvit Papicolor-kartong. Av maling har jeg brukt Amsterdam akrylmaling i fargen Primary Cyan, Marabu Art Spray i fargen Gentian og Cosmic Shimmer Metallic Gilding Polish i fargen Pearl Lustre. I tillegg har jeg brukt Marabu Lett Strukturpasta for å duse ned noen av fargene i etterkant. Jeg har brukt Sakura Pigma Micron-penn i blå farge til å skrive teksten.


Slik ser altså LOen ut.

Pennen er utrolig god å skrive med. Den er også vannfast, så den kan fint brukes oppå bilder.

Jeg har dratt malingen litt utover og lagt den på i flere lag.


Akrykmalingen fra Amsterdam selges forøvrig i utrolig praktiske pakker med godt sammensatte og varierte farger. Utrolig kjekk måte å få et lite spekter av farger på. Jeg har kjøpt meg dette settet med 24 ulike farger.

Papicolor, Sakura, Marabu og Amsterdam distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin