søndag 28. april 2019

Liten snik

Da jeg så dette fantastisk flotte mønstearket fra Papirdesign, visste jeg umiddelbart at det ville være perfekt til dette sovebildet av min sønn - som en kveld hadde sneket seg lydløst inn i sengen vår. Det blå mønsterarket nederst og det gule jeg har stanset ut av, er også fra Papirdesign.

Stjernene er stanset ut av en die fra Papirdesign. De små tape-stripene ved bildet og de to lampene er stanset ut av dies fra Studiolight. Den ovale teksten er en chipboard fra Papirdesign.





Produkter fra Studiolight distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Jeg deltar i følgende utfordringer:

2 kommentarer:

Malene sa...

Fint layout du har lavet. Og dejligt at du deltager hos scrap from your heart .hilsen dt-Malene

Anne-Eddie sa...

Nydelig LO! Herlig bilde og fint med de lyspærene. Klem;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin