lørdag 15. juni 2019

Vårlig Toffifee

Jeg pleier å dekorere en del Toffifee til jul, men det er ikke så ofte jeg gjør det ellers i året. Denne gangen hadde jeg lyst til å lage en litt vårlig dekor på sjokoladen, som skulle gis bort til noen venner.

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign. Sirkelen med hjertene er en die fra Papirdesign. Det samme er teksten. De små rosene jeg har pyntet med er også fra Papirdesign.



Jeg har valgt blomster som både matcher arkene, og som gir et vår-preg.

Teksten er limt fast med 3D Dodz, slik at den står litt opp og skaper litt mer pynt i seg selv.

Da gjenstår det bare å nyte våren og kose seg med sjokolade.

Produkter fra Dodz distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Vakker eske med "smak" av sommer! Klem ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin