fredag 12. juli 2019

Vårlige kort med Sizzix Multi Tool

Sizzix sin nye Multi Tool er et fantastisk verktøy, og ikke minst er det kjekt å ha det mest nødvendige tilgjengelig på et og samme sted.

Jeg har laget disse to kortene hvor jeg har brukt hver sin del av Sizzix sin Multi Tool. Arkene på kortene er fra den herlige Studiolight-serien Create Happiness.


Slik ser verktøyet ut. Begge endene kan skrus av og byttes ut dersom man ønsker det, Det gjør dette til et ekstra varig verktøy.
Denne enden fungerer som kantskrape.

Og denne enden har en sylskarp skalpell.

På dette kortet jeg jeg brukt kantskrapen langs kantene på arket. Pynten bak blomstene er stanset ut i glitter mosegummi fra en die fra Papirdesign. Teksten er en sticker fra Papirdesign.


På dette kortet jeg jeg brukt skalpellen til å skjære ut noen trekanter fra arket. Pynten bak blomstene og splæsjen er stanset ut av dies fra Papirdesign. Teksten er en en egenlaget Pebble. Denne kan lastes ned som freebie herfra.


Produkter fra Sizzix, Studiolight og mosegummi distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin