torsdag 31. oktober 2019

Kort med sommerfugler

Jeg har laget 3 kort med sommerfugler som hovedmotiv.


På disse to kortene som er ganske like, har jeg laget bakgrunnen selv. Stemplet er fra Studio Light. Teksten er et stempel fra Papirdesign. Jeg har også lagt på et lag med Cosmic Shimmer Gilding Polish i sølv-farge, for å gi kortene mer shimmer.

Dette kortet er laget likt. Teksten er er stanset ut av en die fra Kort og Godt.

Jeg hadde til slutt lyst til å lage et shikkelig glitter og glam-kort. Her har jeg brukt glitter mosegummi på bakgrunnen og limt på en utstanset sommerfugl. Diesen er fra Sizzix. Teksten er dies fra Papirdesign.


Produkter fra Sizzix og Cosmic Shimmer distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Fantastisk vakre kort med sommerfugler og nydelig bakgrunn! Klem ;)

Gracielalife Design - by Graciela sa...

nydelige kort!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin