mandag 6. april 2020

LO-lift av Missy Whidden

Det er gøy med noen utfordringer innimellom og da en av oss i Scrappelyst kom med bilde av en råkul LO laget av Missy Whidden, var det bare å kaste seg rundt og forsøke og lifte.

Dette er LOen som ble liftet:




Vi måtte nylig ta farvel med vår høyst elskede pus, og alle disse hjertene fikk meg umiddelbart til å ville scrappe et bilde av Timmy.

Jeg la først på en del farge på bakgrunnen. Jeg maskerte arket med noen hjerter, slik at det ble noen hjerteformer på selve arket. Jeg stanset deretter ut en haug med hjerter i matchende ark og limte disse oppå.

Jeg splættet også med litt maling på bakgrunnen for å få ennå mer effekt.

Jeg har pyntet med ulike blomster. De små blomstene og buttonen er fra Papirdesign.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin