onsdag 8. juli 2020

Art Journal - Create the world you want

Art Journal kan gjøres alt fra enkelt og til avansert. Det virkelig fine er at alt er lov og man kan gjøre akkurat hva man vil og ønsker, og stoppe akkurat når man føler for det selv.

Dette er en av de sidene hvor jeg valgte å stoppe før det ble altfor mye farger eller lag. Jeg la først på noen gamle boksider langs kantene. Deretter malte jeg med ulike farger med akrylmaling fra Amsterdam. Etter det la jeg på motivet, som er et ferdig ark. Det samme med teksten. Hjertene er washi-tape jeg har klippet ut for hånd som hjerter og limt fast.


Jeg har dratt fargene litt over i hverandre, samt blandet u litt hvitt for at de enklere skal ski i hverandre.


Produkter fra Amsterdam distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin