tirsdag 29. september 2020

Art Journal - Art is

  Jeg ser selv at jeg har en tendens til å ty til de samme fargene og tonene når jeg lager sider i min Art Journal. Denne gangen bestemte jeg meg for å lage en i farger jeg vanligvis ikke bruker sammen, det ble oransj-rødt og blå-turkis.

Selve bakgrunnen malte jeg med Amsterdam akrylmaling, og påførte med en vanlig pensel. Jeg blandet i litt hvitt her og der for å få både lyse og mørke farger.


Jeg har deretter på litt hvis paste og lilla Marabu akrylmousse langs kantene ved hjelp av en sjablong og en spatel. 

Langs kantene på motivene har jeg tegnet med Marabu Art Crayon i blå farge og deretter dratt det litt ut med fingeren. 


Teksten er limt fast med tyntflytende lim.


Produkter fra Amsterdam og Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin