torsdag 25. mars 2021

Påskehilsen til venninner

 I fjor på denne tiden hadde jeg aldri tross at den spesielle situasjonen med korona ville vare så lenge som den har gjort, og i tillegg at det ser ut til å fortsette. Jeg hadde derfor lyst til å lage en liten påskehilsen til noen av mine venninner som jeg ikke har sett på veldig lenge.



Jeg har lagt to Kvikk Lunsj oppå hverandre og dekorert rundt dem. Mønsterpapiret er fra Papirdesign.  Den hvite rosen er også fra Papirdesign. Bladene er stanset ut av en die fra Papirdesign. Hjertet er stanset ut av en die fra Marianne Design. De små stjernene er stanset ut av en die fra Papirdesign.





På kortet har jeg malt bakgrunnen med gul og lilla maling fra Amsterdam. De lilla firkantene er mosegummi stanset ut av en die fra Papirdesign. Det samme er stjernene. Den lilla rosen er også fra Papirdesign. Mønsteret under teksten er fra et digtalt ark fra Art Tea Life



Jeg laget tre like sett som er til tre venninner.



Produkter fra Amsterdam distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


Med denne deltar jeg i følgende utfordringer:


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin