søndag 17. oktober 2021

Oktober-utfordring hos Scrappelyst - Love

 Oktober-utfordringen hos Scrappelyst finner du HER.


Å utfordre seg selv er alltid spennende og her fikk jeg i havn en Art Journal-side jeg lenge har hatt liggende. Om man ser godt på denne siden, så ser man nemlig konturene at noen mennesker jeg selv har malt. Denne siden var planlagt med mennesker som motiv og jeg så tydelig for meg i hodet mitt hvordan det skulle bli. Dessverre var i praksis ikke så lett å få menneskene fine, så denne siden ble bare liggende ferdig malt med rare mennesker. Jeg bestemte meg derfor for å forvandle denne siden til en annen side. Menneskene synes fortsatt svakt i bakgrunnen, men nå ble det en tøff effekt med dem. Sirkelen og sneglen er die cuts fra Studio Light. På bakgrunnen har jeg her og der fargelagt med Posca-tusjer i ulike farger.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin