fredag 26. november 2021

Dekorert pakke til adventkalender

 Jeg er veldig glad i førjulstiden, og ikke minst er det koselig med adventskalender. I år er det endelig tid for kalender igjen på jobb, siden vi nå kan være fysisk samlet. Jeg synes det er hyggelig å dekorere adventpakken jeg leverer litt ekstra, og slik ble pakken fra meg i år.


Jeg har pyntet med julestjerner som er laget med den nye julestjerne-diesen fra Papirdesign. Denne diesen stanser ut ulike størrelser av selve blomstene, som man deretter setter sammen til en stor blomst. Jeg har stanset ut til 3 blomster. Jeg har svertet midten av blomstene med rød og sort farge, for å gi blomstene litt mer effekt. Blomsten til høyre har jeg sprayet med Marabu Art Spray i sølv farge. I midten av blomstene har jeg limt fast mange små hvite perler.

Teksten på pakken er stanset ut i glitter mosegummi fra en die fra Papirdesign








Produkter fra Marabu og glitter mosegummi distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


Med denne pakken deltar jeg i følgende utfordringer:

2 kommentarer:

ابوكريم sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
ابوكريم sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin