onsdag 19. januar 2022

70 års-kort til min mor

 I desember ble min mor 70 år. Vi hadde planlagt skikkelig feiring av henne, men pga nye restriksjoner i forbindelse med korona har feiringen blitt utsatt på ubestemt tid.

Heldigvis kunne vi lage i stand bursdagsmiddag til henne hjemme hos oss. Gaven fra oss fikk hun allerede i august, da jeg tok henne med på tur til Valdres og det området hun ferierte i som barn. Et bursdagskort måtte hun allikevel få til dagen sin og kortet ble som dette.

På kortet har jeg stanset ut tallene i glitter mosegummi. Pynten bak tallene er stanset ut av en die fra Papirdesign. Jeg har stanset den ut i gull kartong og deretter embosset den med gul UTEE for å få den litt knudrede effekten.

På kortet har jeg pyntet med små bilder min mor, fra ulike perioder av livet hennes. De små rosene på kortet er fra Papirdesign.





Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin