tirsdag 4. oktober 2022

Sider i min Sakura Art Journal

   Jeg liker så godt størrelsen på min lille Sakura Note Sketchbook i 12*12cm og i dette innlegget har jeg lyst til å vise frem noen av sidene jeg har laget i denne boken.


På denne siden har jeg malt med Chalky Chic-maling fra Marabu på bakgrunnen. Die cutsene på ventre side er fra Studio Light. Jeg har stemplet her og der med stempler fra Studio Light.


Her har jeg rett og slett klinet og klæsjet med litt overskuddsmaling etter andre prosjekter. Buene på bakgrunnen er stanset ut med regnbuediesen til Papirdesign.


Her har jeg malt bakgrunnen med blå maling, men lagt det på så tynt at det sorte arket synes litt gjennom. Jeg synes det fir en fin effekt. Jeg har pyntet med ulike elementer klippet ut av ulike ark.



Her er en ganske enkel side som er malt med ulike farger på bakgrunnen. Jeg lot dette tørke og pyntet med noen die cuts fra Studio Light.


Motivene fra Dylusions er skikkelig lekne og morsomme. Jenta er fra et av de klippearkene. Husene er die cuts fra Studio Light.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin