søndag 23. januar 2011

Mine finalebidrag til Skisse-o-mania

Jeg var med i årets finale i Skisse-o-mania på scrapping.no...dvs finalen for 2010. Det var to oppgaver vi skulle løse og dette var mine bidrag.

Min første LO var med bilder fra Hellas. Bildene er fra øya Kefalonia og ble tatt på rundturen vi hadde der.

Jeg valgte å ha flere små bider på denne, siden jeg gjerne ville ha med så mange bilder som mulig.

I midten har jeg en oval chipboard som jeg har malt med Crackle Paint og svertet med brun stempelpute.

Bokstavene er stanset ut med den gode gamle Quickutz-tanga og er fra Star-alfabetet.

Har på kantene sydd med symaskinen.

Dette er mitt andre bidrag og bildet er av Timmy.  Valgte å lage denne veldig enkelt og grei uten for mye "dill".

Har embosset noen av sidene med kobber-embossing. Scallopen er stanset ut med en Magnolia-die.

Splættene er fra to ulike farger med Glimmer Mist.

Blomstene på denne er selvlaget med utgangspunkt i kaffefilter og Glimmer Mist.

Småtekstene er rub-ons fra Melissa Frances.

3 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Fantastisk flotte! Den med pusegutt er jo helskjønn!
Herlige blomster du har laget!
Klem,Janne

Hege sa...

Herlige LOer! Falt helt for den nederste, så den fikk min stemme. Så harmonisk og stemningsfull. Lekker. Har aldri prøvd embossing selv, men frister veldig når jeg ser andre har gjort det.

linn kr/sykepleier sa...

Behagelig fargevalg på sidene dine. Skikkelig fine detaljer. Gjennomført og flott. :D

Jeg vil tilbake til Hellas! :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin