søndag 3. april 2011

Skissedilla #105

Skissedilla sin skisse #105 er ute med frist i dag, Jeg scrapper LO'en i går.

Jeg har denne gangen scrappet et av de gamle bildene som har dukket opp etter min morfars brors bortgang i februar. Bildet er av min morfar som leker med en katt. Min morfar var hele livet glad i katter, men desverre er det ikke så mange bilder av han og katter sammen. Men dette bildet synes jeg var herlig. Og det er vel ingen tvil om hvor jeg har arvet min kjærlighet for katter fra?


Rub-onsene er fra Melissa Frances. Har i tillegg pyntet med sorte halvperler, kattecharm og noe plastbånd jeg har sydd fast. Splættene nederst er stemplet på med et stempel jeg har.

En liten papirbit er svertet langs kantene og stiftet på i hjørnet.

Har sprayet bølgepapp med Glimmer Mist i fargen Slate for å få en mørkere effekt. Blomsten er fra Papirloftet.

De små stickers-bokstavene er fra Kaisercraft. Jeg har falt pladask for dem.

Mønsterpapiret er fra Tim Holtz. Det er distresset langs kantene og deretter svertet med Cat's Eye stempelpute i fargen Charcoal.

6 kommentarer:

Hege sa...

Lekker LO! DIgger fargene på denne, og stilen passet så godt til bildet.

Anne Lise sa...

Helt nydelig!!!

Nora sa...

LOVE THIS!!! If you listen carefully, you can hear my applause... shhhh...
Big hugs,
Nora

Marianne/skorpionen sa...

Denne var virkelig vakker!! Så nydelige og stemningsfulle farger du har brukt og jeg likte veldig godt det splashestempelet du har brukt her.

Anne Gerd sa...

Åh, denne var flott - likte godt fargene!!

Lene - Nabon sa...

Elsker vintageLoene dine Kristin!

det bildet er jo bare så fint! Fine minner å ha og ta vare på! Liker misten og alle de små rub-onsene!

takk for flott bidrag!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin