onsdag 29. juni 2011

Folkvangar

Dette kortet er laget for "De kreative" på scrapping.no, de andre i teamers bidrag kan sees her.

Folkvangar er en produsent med utrolig lekre digitale elementer. Elementene egner seg både til ren digital scrapping og til vanlig scrapping. For meg som scrapper mest på papir, var det bare å printe ut det jeg ville bruke og lage i vei.

Jeg falt pladask for de utrolig søte alvene fra Folkvangar, og valgte derfor å lage noe ut av en av dem. Alvene kom som digitale filer for Photoshop, og man kunne selv velge om man ville ha bakgrunn og fargelegging før man printet ut. Jeg valgte å printe ut en ferdig fargelagt alv. Fargeleggingen er utrolig fin i seg selv, og det er noen ganger litt godt å slippe å fargelegge selv. Motivet er stanset ut med Spellbinders. Det samme er ovalene bak motivet. Personlig synes jeg motivet er så dekorativt i seg selv, så jeg valgte en enkel variant av et kort denne gangen.


Motivet er altså ferdig fargelagt i kjempefine farger.

For å skape litt mer effekt på kortet mitt, har jeg festet den rosa ovalen oppå den grønne med 3D-limputer. Bildet under viser kortet fra siden.

2 kommentarer:

Siw Eldhuset Hansen sa...

kjempe søtt:) Flott 3d effekt..

Elen sa...

Så søtt kort! VAr inne og tittet på siden til produsenten. Enig i at de stemplene var helt nydelige:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin