fredag 10. juni 2011

Jeg beundrer Marianne/skorpionen

Jeg har laget meg en egen liten "hederspris" som jeg fra nå av vil dele ut når jeg kommer over noe på en blogg som virkelig fortjener det. Min lille "hederspris" har jeg kalt for "Jeg beundrer" og det følger med en egen liten banner som bloggen pyntes med.

Min aller første "Jeg beundrer" går til Marianne/skorpionen som har laget en helt utrolig sterk og personlig LO. Dette er en LO som traff meg midt i hjertet fra første stund. Jeg kan virkelig forstå at det var hardt å scrappe denne, men samtidig er det alltid godt å bearbeide triste hendelser på denne måten også. Takk til Marianne for at du har delt en så personlig LO med oss alle, det står det respekt av! Og jeg beundrer deg virkelig!

Denne banneren kan du ta med deg i bloggen din dersom du har lyst, det er et lite bevis på at jeg virkelig beundrer deg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du, den lo'en satt jeg akkurat og beundret inne på scrapping.no, og tenkte akkurat det samme som deg. Fikk nesten litt tårer i øyekroken av den... Så hyggelig av deg å gjøre sånt som dette:)

Marianne/skorpionen sa...

Å kjære Kristin, nå ble jeg helt satt ut her! For en fantastisk nydelig ting å gjøre, blir helt rørt jeg *snufs*
Tusen hjertelig takk snille du. Jeg vet jo at du også har opplevd det å miste foreldre og i mye yngre alder enn meg, så jeg vet jo at du kjenner deg igjen i akkurat den siste LOen min.

Igjen, tusen takk. Jeg tar med meg "knappen" din med glede og ære.

Ønsker deg/dere en flott pinsehelg.
Mange klemmer
Marianne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin