fredag 17. juni 2011

Kort for "De kreative"

Disse kortene er laget for "De kreative" på scrapping.no. Artiklene kan leses her og her.
Hannah Lynn Art har flotte digitale bilder og stempler som er ypperlig til mange prosjekter.

Personlig har jeg noen ganger behov for et kort i full fart og ofte finner jeg ikke noe egnet kort fordi jeg stort sett har tekster på alle kortene mine, og ikke alle tekster egner seg til alle anledninger. Jeg har derfor denne gangen laget et kort hvor bildet er fokus og kommer til sin rett, mens det samtidig er plass til å sette på tekst den dagen jeg har behov for å påføre det.

Bildet er printet ut på vanlig, tynt printerpapir. Jeg har deretter fargelagt motivet med Promarkers. Fordelen med disse motivene er at de ikke krever noen avansert fargelegging med skygger osv. Dette er derfor motiver som egner seg for alle, uansett hvor dreven man er på fargelegging.

Kanten på det blå arket er stanset ut med Martha Stewart kantpunch for å gi litt mer effekt.

Charlenes Button Box har kreative og nydelige knapper i alle varianter. At knappene er selvlaget, er virkelig imponerende. Enten man liker vintage eller farger, så finnes det knapper som passer i denne butikken!


Jeg har laget en enkelt bursdagskort med noen livlige sommeraktige knapper. Jeg har valgt å holde kortet i de fargene som knappene er i, sammen med hvitt og sort. I knappene har jeg tredd Scrappers Floss i samme farge som knappen. Teksten er fra et stempel fra Norsk Stempelblad. Kortet er i 4*4-størrelse.

1 kommentar:

Siw Eldhuset Hansen sa...

Så nydelig fargelagt da Kristin:) Likte godt begge kortene dine:) Du er så flink til å lage masse forskjellig.. Lekent og barnslig, men så flott da:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin