fredag 29. juli 2011

Lekre blader

Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" på scrapping.no, den kan også leses her.

Crealies er produsent av dies og har blant annet noen utrolig lekre blade-dies i sitt sortiment. Blad-diesen jeg har brukt, inneholder 6 blader på en die av to ulike typer og 3 ulike størrelser.

På denne LOen har jeg brukt begge type blader fra diesen. Jeg synes en haug med ulike blader passet ypperlig sammen med bilder av ekornene fra Hyde Park.

Bladene er stanset ut i ulik kartong og limt under de ulike lagene med papir jeg har brukt på LOen.

Disse bladene er utrolig lekre og passer til det aller meste.

Bregne-bladene gjør LOen litt mer “jungel-aktig”.

Bokstavene jeg har brukt på LOen er Thickers fra tre ulike pakker. En ypperlig måte å få brukt noen rester på dersom man ikke har bokstavene som trengs fra ett sett alene.

Bladene er ypperlige i størrelse til kort også, og egner seg godt bak blomster. Har brukt den ene typen blader på dette bryllupskortet.

Har limt fast bladene i litt ulike retninger under blomstene. Blomstene er fra Prima.

Har limt fast bladene i litt ulike retninger under blomstene. Blomstene er fra Prima.

I tillegg har jeg pyntet med noen perlehjerter her og der for å få ennå mer kjærlighetspreg på kortet.

1 kommentar:

sandi sa...

Your creations are simply beautiful! So sweet!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin