tirsdag 9. august 2011

De kreatives favoritter 6

"De kreative" på scrapping.no, har en fast"spalte" med sine favorittprodukter. Runde nr 6 er publisert. Alle favorittene kan sees her.

Her er min favoritt denne runden:
Jeg har falt pladask for Dusty Attic sine produkter og dette er virkelig “årets favoritt” hos meg. Produktene er fantastisk lekre chipboard utskjært i de nydeligste former og mønstre. Produktet er kjempegodt å jobbe med og egner seg til det aller, aller meste.

Her er et lite utvalg av noen av figurene som finnes:

På denne har jeg brukt en pakke med to ulike swirl som passer sammen. Swirlsene er sprayet med Glimmer Mist i ulike farger:

Her har jeg brukt en lekker ramme. Rammen er i sin naturlig farge, kun svertet bittelitt langs kantene:

Og her har jeg brukt et bittelite nøkkelhull. Har farget det med alkoholblekk:


1 kommentar:

Beatemor sa...

Disse digger jeg også. De er utrolig tøffe :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin