tirsdag 30. august 2011

Kort til utfordring

Dette kortet er laget til Kreative Kumsprings utfordring nr 25 - inspirasjonsbilde. Jeg har latt meg inspirere av fargene i bildet de har vist frem, herlige knallfarger. Fristen på utfordringen er 11.september.

Kortet er i størrelsen 6*6. Jeg har brukt kartong og mønsterark fra Prima. Motivet er fra Prima og er fargelagt med Copics.

Copics-fargene jeg har brukt til fargeleggingen er disse:
Hud: E0000, E000, E00, E21 og R20
Kjole: BG000, BG01, BG02, BG05, BG07 og BG09
Hår: E42, E33 og E44
Skygge: N1

Nederst har jeg stanset ut en bord med en Martha Stewart-punch og deretter limt på halvperler som pynt.

1 kommentar:

Ellen Karin sa...

Så lekkert kort du har laget. Flott fargelagt motiv og herlig skyggelegging. Og den lille borden med harlvperler var en søt detalj. :)

Takk for at du deltar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin