onsdag 21. september 2011

Babykort

Har laget dette kortet til følgende utfordringer:
-Kort & Godt septemberutfordring - die cuts (frist 30/9) (Sirklene er die cuts jeg selv har stanset ut + bladene under blomsten, har brukt blå roser fra Kort og Godt-butikken)
-Papirdokkene #11 - Splæsj/dæsj (frist 28/9) (Har klæsjet med Gesso på bakgrunnsarket)
-Vintage udfordring 28 - Anything goes (frist 28.sept)
-Anonyme scrappere 28 - herre/guttekort (frist 28.sept)
-Scrapperiket 35 - punch/dies (frist 24.sept) (Har brukt dies fra Spellbinders og sirkelpunch)
-Papiravisen #8 - Anything goes (frist 5.oktober)

Dette baby-guttekortet er laget i størrelsen 6*6. Motivet er fra Magnolia. Jeg har brukt diverse papir og kartongen for å bygge opp flere lag.

Motivet er fargelagt med Copics. Jeg har brukt følgende farger:
Hud: E000, E00, E21, R01, R21, blender
Klær: B21, B23, blender
Pute: B21, N2, blender
Vinger: N1, N2, blender
Skygge: T1

Har pyntet med diverse blomster og charms. Hjørnet er en chipboard fra Dusty Attic.

Pebblesen er selvlaget. Jeg har stanset den ut, svertet kantene og deretter limt den fast.

I hjørnet øverst til høyre har jeg også limt fast et hjørne fra Dusty Attic. I tillegg har jeg klæsjet med Gesso på bakgrunnsarket for å gi det litt mer effekt og "liv".


16 kommentarer:

Marit sa...

Så fint det ble Kristin. Og så mange detaljer. Gleder meg bare mer og mer til å se deg igjen også:)

Anonym sa...

Lekkert!!! Utrolig mange flotte detaljer.

Anne sa...

Lekkert kort! Nydelige farger, herlig oppsett og masse herlige detaljer:)

Takk for at du scrapper med oss papirdokker

Smil fra Anne:)

Gro sa...

Et nydelig kort, men et nydelig motiv.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

Klem :o)

Laila sa...

hellandussan så nusselig! knallfint babykort ^_^

takk for at du deltar hos papiravisen,
klem fra laila

marit sa...

Awww, så søt og hærlig babykort! Ble sittende å kikke lenge på det, for stadig dukket det opp hærlige detaljer.
Takk for at du deltar hos AS.

Forresten, takk for at du deler pebbels ark! De er skrift ut og ligger å roper etter meg;)

Ha ei fin helg!

Marit

marit sa...

Awww, så søt og hærlig babykort! Ble sittende å kikke lenge på det, for stadig dukket det opp hærlige detaljer.
Takk for at du deltar hos AS.

Forresten, takk for at du deler pebbels ark! De er skrift ut og ligger å roper etter meg;)

Ha ei fin helg!

Marit

Merethe sa...

Herlig babykort.
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Klem fra Merethe

Wenche sa...

Nydelig kort.

Takk for at du deltar på utfordringen vår.

Wenche, Scrapperiket.

Kristine sa...

Flott baby kort du har laget :)
Flotte farger! :)

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
Ha en flott dag!

Kristine
Scrapperiket

Gro sa...

Nydelig kort.....
Flott sammensetning av farger og fint fargelagt ikke minst.. :-)
Tusen takk for at du deltar hos AS.

Klem, Gro

Camilla sa...

Lekkert babykort :D Så søt den pebbelsen var :D

Tusen takk for at du deltar hos oss i Papairavisen :D

Hege sa...

Nydelig babykort, Kristin!!!
- masse nydelige detaljer og veldig fint fargelagt motiv!!

Takk for at du deltar hos VintageUdfordringen!

Ha en fin uke!
:-)

Anne sa...

For et nydelig kort!
Jeg må si jeg elsker den blonden i bunnen, og lekre blomster. :)

Pysselfröken sa...

Så sött kort! Vacker färgläggning. Tack för att du deltar i Vintage Udfodring!

Dorthe/Dob sa...

Meget yndig vintageinspireret babykort.
Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin