søndag 25. september 2011

Bursdagskalender

Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" for scrapping.no, den kan også leses her.

Anke Panke design har noen kjempeherlige ark, mange av dem i spreke farger.

Jeg har laget en bursdagskalender av noen av de ferdige arkene fra Anke Panke design.

På førstesiden er det opprinnelig engelsk tekst. Jeg har valgt å lime over kartong og skrive norsk tekst på forsiden. Sirkelen til høyre er en egenlaget Pebble. Motivet i sirkelen er hentet fra et av mønsterarkene.

Jeg har festet hele kalenderen sammen med 2 ringer på langsiden. I ringene har jeg knytt fast bånd som passer i fargene til mønsterarket på forsiden.

Og her er de herlige fargene på forsiden.

Jeg har printet ut alle sidene på vanlig kopipapir og deretter limt dem oppå litt stivt akvarellpapir for å få hele kalenderen så stiv at man kan blå i den.

Mønsteret for alle månedene er forskjellig, alle like herlige i fargene.

1 kommentar:

Marianne/skorpionen sa...

Likte veldig godt de arkene, så herlige, lekne og fargerike!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin