torsdag 1. desember 2011

Babykort

Har laget dette babykortet på bestilling. Kortet er laget til følgende utfordringer:
-Søt-utfordring på scrapping.no (frist 13.des)
-Trollkjerringas utfordring - bli inspirert av sangen (frist 23.des) -Jeg lot meg inspirere av ordene "baby boy".

Kortet er i 6*6-format. Motivet er fra Magnolia.

Motivet er fargelagt med Copics. Jeg har brukt følgende farger:
Hud: E0000, E000, E00, E51, R20
Klær: B21, B23, B24, B0000
SKygge: T1

Motivet er stanset ut med Spellbinder-dies.

Skjeen er en stor charm jeg har limt fast. Blomstene er fra Prima.

Pebblesen er selvlaget, og kortet blir ekstra personlig med navn på. Langs kantene på arkene har jeg svertet med sølvfarget malingspasta.

Hjørnet er en chipboard fra Dusty Attic.

Har pyntet innsiden av kortet veldig enkelt. Har brukt Kreativ Hobbys stempel Siluett grunge til å stemple langs kanten.


2 kommentarer:

Bococco sa...

Denne var virkelig fin altså.
Tusen takk for at du deltar i julekalenderen til Trollkjerringa.

Minner om at jeg også har en candy gående på bloggen min. :)

Klem Trollkjerringa

Nina sa...

Nydeleg dåpskort. Kjempestilig med den sølvskeia!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin