lørdag 11. februar 2012

Bryllups-LO

Denne LOen er laget for Kreativ Hobby, den finnes også her.

Jeg har laget en vintageinspirert LO med bryllupsbilde av min mormor og morfar. På LOen har jeg brukt 3 ulike størrelser av hjerte swirl stemplene og hjørne siluette grunge.
LOen laget laget i stående lettersize og jeg har ulike mønstetark i rosatoner.

Hjertene er stemplet på et mønstetark som allerede har sverte-prikker fra før. Jeg har embosset hjertene med sølvfarget embossing og deretter klippet de ut. Jeg har deretter svertet kantenemed Cats Eye stempelputer i fargene Creamy Brown og Chestnut Roan. På dette bildet vises det største og det mellomste hjertet.

Jeg har gjort det samme med disse hjertene. På dette bildet vises det mellomste og det lille hjertet. Kantene på arkene er distresset med Tim Holtz sin Paper Distresser.

Her vises det minste hjertet.

Langs kantene på arket har jeg stempler med grunge-stemplet og deretter embosset med lys brun embossing.

Jeg har pyntet med ulike blomster og en liten klokke-charm.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin