tirsdag 7. februar 2012

Dekorert boks

Denne artikkelen er skrevet for "De kreative" på scrapping.no, den kan også leses her.

Scrapboxing har noen lekre ferdige bokser man bare bretter sammen og limer i kanten før de er fiks ferdige til bruk. Her har jeg dekorert en av bretteboksene. Boksen er 19 cm høy fra bunnen og til toppen av håndtaket.

Jeg har dekorert boksen med mønsterpapir før jeg begynte å pynte den mer.

Rundt på sidene og baksiden har jeg kun dekorert med papir. Mønsterpapiret jeg har brukt er fra Heartfelt Design.

Jeg har stemplet med et tekst-stempel fra North Star Stamps og deretter stanset det ut med Spellbinder-dies. Rundt ovalen har jeg hatt litt glitterlim.


Jeg har pyntet med diverse roser fra Prima.

Murveggen på bakgrunnen er et stempel fra Prima. Jeg har stemplet med vannmerke-pute og embosset med Zing-embossing i metallic kobber-farge.

Øverst i hjørnet har jeg pyntet med en utstanset sommerfugl. Den er stanset ut av Magnolia-die.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Lekkert pyntet boks dette Kristin!!!
God uke fortsatt:o)
Klem fra Heidi

Linda sa...

Flott boks. Denne har jeg lyst til å prøve meg på :)

Min lykkestein sa...

Denne boksen var bare helt nydelig.
Å så stilig det ble med embossa murstein! Lekker pynta =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin