fredag 17. februar 2012

Not all who wanders are lost -AJ

Jeg har laget ennå en AJ-side. Denne gangen ble jeg veldig inspirert av en video jeg så med massevis av teknikker og måter å gjøre ting på. Har derfor kastet meg utpå en del nye muligheter og teknikker. Siden er i A5-størrelse.


Motivet er fra Made by Janet. Motivet er klippet ut og limt fast til bakgrunnen.

Fuglenene er stemplet på. Teksten er et stempel jeg har stemplet, klippet ut ordene og limt fast.

Har stemplet en del swirls langs kanten nederst, samt malt med Gesso over en mursteins-sjablong.

På noen av swirlene har jeg drodlet med hvit penn.

Har svertet med flere ulike lag og masker. Har brukt Glimmer Mist på bakgrunnen.


2 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig side Kristin! Så varm og god. Herlig å se at du leker deg med bakgrunner og teknikker!
Ha en super helg og lykke til i ny jobb på mandag :)
Klem

Anonym sa...

Nydelig Kristin! Digger fargene, og her var det veldig mange flotte detaljer. Flott bakgrunn, og lekkert med swirls!
God helg:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin