torsdag 29. mars 2012

Art Journal - Carpe Diem

Denne AJ-siden er laget for Kreativ Hobby, den kan også sees her.

Jeg har laget en Art Journal-side med de splitter nye stemplene fra Kreativ Hobby. Jeg falt pladask for de nye stemplene når jeg så dem, nettopp fordi de er perfekte til det aller meste og ikke minst flotte å bruke på Art Journal-sider. På denne siden har jeg brukt stemplene "Steampunk liten collage", "Steampunk stor collage-grunge", "Poststempel m/frimerker", "Sommerfugler 2 små", "Grungehjørne sommerfugler" og "Carpe diem".

Siden er laget ved å bruke flere lag med blekk, stempelpute og Glimmer Mist.

Jeg har stemplet motivene i ulike farger for at siden skal få mer dybde.




2 kommentarer:

Linda sa...

Kjempe flott :)

Aquarell sa...

Kjempeflotte AJ sider. :) Fine farger, og de stemplene var kjempekule. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin