søndag 25. mars 2012

Fugle-utfordring

Elisabeth på Skrap:plassen har en alldeles herlig utfordring gående nå, hvor oppdraget er å vise frem noe med fugler på. Jeg bruker fugler med jevne mellomrom, men ikke så ofte som jeg trodde. Er visst mest sommerfugler det går i hos meg...og det er jo ikke ekte fugler.

Men her er uansett 9 ulike bidrag fra meg, som er med fugler på. På alle er kanskje ikke fuglene like synlig, men jeg hadde det kjempegøy med å finne frem disse bildene siden jeg har kikket gjennom gamle ting jeg har laget! Fristen for å delta er

På denne AJ-siden har jeg brukt ulike høner.

Her har jeg brukt en liten plastfugl.

Her er det fugl på stempemotivet (se detaljbilde under).


Her har jeg brukt herlige høner klippet ut av et ark.

Her har jeg brukt en ugle-sticker.

Her er det ugle på mønsterarket.

Her har jeg brukt en chipboard-fugl.

Denne fuglen er stemplet, fargelagt og klippet ut.

Denne fuglen er en filtpynt.

Her har jeg brukt en chipboard.

Her har jeg brukt en chipboard.

Her er det fugler på stempelmotivet.

Her har jeg brukt en fugl med speil-overflate.

Her er det fugler fra et mønsterpapir.

Her er det fugl på mønsterpapiret.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin