torsdag 9. mai 2013

Herrekort

Dette kortet er laget for De kreative på scrapping.no, det kan også sees her.

Jeg har laget et litt røft herrekort med pynt og stempel fra Kort og Godt. I tillegg har jeg brukt diesen Loopy Rings fra Memory Box som selges hos Scrapsmart.

Disse tøffe blomstene er fra Kort og Godt. De er i metall og har noen herlige fargesjatteringer. De egner seg veldig godt til litt røffere kort. De små bladene under blomstene er klippet ut av et metallblad fra Kort og Godt. Det er farget brunt med alkoholblekk.

Blomstene står litt opp fra kortet.

Pynten under motivet er en metallmesh fra Kort og Godt. Den kan formes som man vil. Jeg har valgt å rulle ene enden for å gi litt mer liv til kortet.

Her vises rullen fra siden.

Jeg har stanset ut Loopy Ring die cuts og limt fast under bildet.

Mursteinene er laget ved hjelp av en sjablong. Jeg har påført et tykt lag med Modeling Paste for å få mursteinene til å stå skikkelig opp fra bakgrunnen.

Inni kortet har jeg pyntet med en enkel matte. Rund kantene har jeg stemplet med røffe tannhjulsstempler fra Kreativ Hobby.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin