tirsdag 5. november 2013

Mønsterark som hovedmotiv

Disse kortene er laget for Team Scrapping på scrapping.no, de kan også sees her.

Jeg synes det er så utrolig mange lekre mønsterark og når jeg så de lekre julearkene fra Papirdesign måtte jeg bare lage noe hvor mønsterarket er hovedmotivet.

Kortene er også laget etter utfordringene i anledning 10 årsjubileet her på scrapping.no. Oppgaven er åpen for alle forumets medlemmer og du kan finne denne og flere oppgaver inne på underforumet  -- 10 års jubileum --.

Oppgaven jeg har løst er kort-oppgaven
3. Bruk osteklut på kortet ditt.

På dette kortet har jeg brukt arkene Julestjerner og Gledelig Jul fra serien Julehilsen.


Jeg har stanset ut en del av mønsterarket med Spellbinder-die og limt den oppe en utstanset ramme som også er fra Spellbinders.

Jeg har pyntet med noen utstansede juleborder og snøkrystaller.

Blomsten er en selvlaget snurreblomst. Jeg har limt den fast oppå en bit med farget Hug Snug-bånd.


På dette kortet har jeg brukt arkene Vinterbarn og Låvevegg.

Motivet er stanset ut med Spellbinder-die.

Teksten er et stempel fra Kreativ Hobby.


1 kommentar:

Sivic sa...

Flotte julekort!
Klem

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin