mandag 5. mai 2014

Konfirmasjonskort

Dette kortet er laget for Kreativ Hobby, det kan også sees her. Det er også publisert i April-nummeret av Ett Trykk.


Jeg har laget et røft gutte/herrekort som i utgangspunktet er ment som konfirmasjonskort. På kortet har jeg brukt stemplene "Dressjakke i ramme - gratulerer", "Steampunk liten collage" og "Steampunk stor collage - grunge". Motivet er stemplet med embossing-stempelpute og embosset med hvit embossingsort Bazzill.

Motivet er klippet ut og limt fast på en utstanset ramme.

 Jeg har pyntet med litt røffe elementer for å få kortet maskulint.

Langs kantene har jeg embosset de tøffe steampunk-stenplene. Jeg har her brukt sort embossing.


2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Åh, dette var lekkert! Nydelig ble motivet og embossingen var og SÅ lekker!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Linda sa...

Veldig tøft og stilig kort :)
Linda

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin