mandag 13. juli 2015

Super-duper kjappe restekort

Disse kortene er laget for Scrappelyst og kan også sees her.
 
Jeg tar vare på masse resteark som stort sett bare blir liggende avglemt i en pose. Jeg bestemte meg derfor for å lage noen super-duper kjappe kort med noe av restepapiret mitt. Jeg synes ofte det er kjekt å ha helt enkle kort liggende som ikke har noen bestemt tekst og derfor kan brukes til det meste. Fordelen med små kort som jeg har laget her, er også at papiret i seg selv ofte er dekorativt og blir pynt nok i seg selv.
Noen av av kortene er i 4*4 størrelse, og noen er i 3,5*3,5. På alle kortene har jeg kun brukt rester jeg hadde liggende.
 
Kanskje du blir inspirert til å få brukt noe av restepapiret ditt du også?
 












1 kommentar:

Aquarell sa...

Så mange søte og fine kort! Det er en smart måte å få brukt opp restepapirer på. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin