tirsdag 29. desember 2015

Topp 10 fra 2015

For 7.året på rad titter jeg tilbake på året som har gått og plukker ut mine Topp 10-kreativiteter. Det har vært et år preget av mye hurtig-scrapping og jeg savner å ha god tid til å sette meg ned å pusle. Allikevel har jeg fått laget noe, og det er ekstra hyggelig å mimre tilbake nå som mange av prosjektene mine er med bilder av gutten vår. Rekkefølgen på listen under er tilfeldig.

Mine tidligere Topp 10-lister finner du her.

1. Søt bjørn
I all beskjedenhet må jeg si at vi har den søteste bjørnen som finnes. Jeg lagde denne LOen i blå farger, samtidig som de skulle matche det brune i bildet. Jeg er veldig fornøyd med kombinasjonen av de litt sarte fargene og de litt mer røffe elementene.

2. Bursdagskort
Dette kortet ble laget på bestilling og det var utrolig morsomt å kaste seg over rosa-farger etter å ha scrappet guttefarger i flere måneder. Jeg er kjempefornøyd med både farger og pynt, og jeg synes det ble skikkelig dekorativt med sugerørene. Ekstra hyggelig var det at også bursdagsbarnet synes kortet var kjempefint.

3. Peaceful
Denne LOen er så totalt ulik meg som det går an å bli. Clean & Simple-stilen er en stil jeg føler jeg ikke mestrer overhodet, men allikevel er det gøy å prøve seg. Når det gjelder denne LOen ble jeg allikevel veldig fornøyd. Jeg synes fargekombinasjonen ble veldig bra og ikke minst føler jeg faktisk a jeg klarte å lage en C&S-LO.

4. Fotomodell
Dette er en LO jeg følte at bare falt på plass av seg selv. Jeg elsker disse herlige bildene og det var så gøy å lage en LO med flere bilder. Jeg elsker de babyblå fargene sammen med de brune elementene, og ikke minst elsker jeg at jeg har klart å bruke massevis av småpynt på siden.

5. Gullbryllupskort
Mine svigerforelde hadde gullbryllupsdag i september. Dessverre fikk jeg ikke vært med og feiet dagen, men kortet laget jeg selvsagt. Jeg synes det ble veldig stilig med så mye gull-effekter, samtidig som motivet er så koselig. Kortet falt veldig i smak hos svigerforeldrene mine, og ekstra hyggelig var det at jeg kort tid etterpå fikk bestilling på et akkurat likt kort.

6. 1 døgn
Etter å ha scrappet mange sider i typiske babyfarger, hadde jeg lyst til å lage noe mer litt mer farger. Jeg liker veldig godt ideen min med å scrappe oppå en av de små bodyene vi hadde. Det ble også velykket med knalle farger sammen med babybildene.

7. Vakre Lofoten
Dette er en ganske enkel LO, men det er helt bevisst. Jeg synes mange av bildene vi tok på ferien vår i Lofoten er så vakre i seg selv, og jeg ville lage en LO hvor bildet er i fokus. Jeg synes denne ble akkurat passe pyntet og bølgepapp-bakgrunnen kommer til sin rett her.

8. I Love you
Denne LOen kan jeg takke Ann Kristin for. Det var hun som utfordret meg i en periode hvor jeg hadde litt scrappetørke. Utfordringen var å lage noe i vintage-stil. Jeg storkoste meg med å lage denne LOen og det meste gikk av seg selv. Det var skikkelig befriende å lage noe i en stil jeg føler jeg mestrer og med farger jeg elsker å bruke. I tillegg elsker jeg dette bildet av oss, jeg synes det er så herlig.

9. Neverending love
Dette er en av de siste LOene jeg laget i 2015. Jeg liker så godt fargene jeg har brukt, og ikke minst liker jeg veldig godt at jeg har brukt ulike die cuts på bakgrunnen. Noen ganger trenger man ikke bruke en masse stæsj og pynt, for å lage en dekorativ LO.

10. Bordkort
I april hadde vi navnefest for sønnen vår og som scrapper følger det automatisk med et visst press til både invitasjoner og bordkort. Bordkortene laget jeg etter forslag fra Elin og jeg ble så fornøyd med dem. De var utrolig koselig å lage og de ble skikkelig dekorative på bordet vi pyntet.


Det var min lille mimre-liste fra 2015. Jeg håper du har likt å kikke på listen min. Ekstra glad blir jeg dersom du legger igjen en hilsen og kanskje forteller hvilket av mine prosjekter du likte best.

3 kommentarer:

Tone K. sa...

Her var det virkelig mye flott Kristin :D
Du har jo så mange flotte bilder å scrappe også :D

Takk for masse inspirasjon i året som har gått. Jeg gleder meg til å følge deg og tassen din i 2016. Ønsker dere et supert nytt år ! :)

klem

Kreativelena sa...

Utrolig flott liste, og du er jo så variert og kreativ. Jeg rett og slett DIGGER cas layouten din, det mestret du noe så innmari. Men nå virker det som om du mestrer alt som kommer din vei, og alt blir jo like flott. Så som Tone sier, gleder meg til og følge deg videre :-)

lillesmor sa...

Så mye fint - men peaceful er min største favoritt her! Det er så lekkert med skikkelige c&s-layouter! Digga også den siste her - kjempestilig med alle die-cutene i bakgrunnen.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin